Решетілова, Т.Т.РешетіловаДронова, Т.Т.ДроноваПілова, К.К.Пілова2021-06-082021-06-082021Решетілова Т. Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку / Т. Решетілова, Т. Дронова, К. Пілова // Актуальні аспекти розвитку суб'єктів підприємництва в умовах глобальної економіки. - Дніпро : Видавець Біла К. О., 2021. – С. 142-152.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157843Значна частина інновацій у сфері послуг не охоплюється наявними концепціями технологічних продуктових і процесних інновацій [3]. Саме це стало причиною залучення у дослідження інновацій сфери нетехнологічних інновацій. В результаті поняття «інновації» розширилось за рахунок двох нових типів: маркетингові й організаційні інновації [4]. Ці поняття уже використовуються з 2003 року в багатьох країнах світу [5]. Окрім цього, останнім часом все більше досліджень присвячуються розгляду інновацій у системному контексті, у тому числі завдяки інноваційним взаємозв'язкам.ukмаркетингові комунікаційні каналиінноваційні товарипромисловий ринокФормування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринкуArticle658.5:005](477)