Швидка, В. А.В. А.ШвидкаТрифонова, О. В.О. В.Трифонова2024-05-292024-05-292024Швидка В. А. Вплив маркетингового менеджменту на підвищення ефективності діяльності підприємства / Швидка В. А., Трифонова О. В. //«Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 208-209.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167018У сучасному світі маркетинг відіграє важливу роль в усіх аспектах, а особливо в життєдіяльності підприємств, оскільки їх успіх здебільшого залежить від того, як підприємство зможе себе представити на конкурентному ринку.ukмаркетинговий менеджментжиттєдіяльність підприємствекономічна ефективність діяльності підприємстваВплив маркетингового менеджменту на підвищення ефективності діяльності підприємстваArticle65