Фракянц, С. Е.С. Е.ФракянцХом’як, Т. В.Т. В.Хом’як2021-11-162021-11-162021http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159403З метою створення меблевої платформи виникла задача реалізації плану показу реклами для користувачів. Постановка задачі виглядає наступним чином. На веб-платформі з роздрібкової торгівлі існує 3 типу рекламного просування: 1. Перший тип реклами з експертним коефіцієнтом ефективності рівний 0.4, максимальною кількістю розміщення - 15; 2. Другий тип реклами - відповідно 0.7 та 20; 3. Третій тип реклами - відповідно 0.2 та 35.ukметод згорткинаучная публикация НГУ 2021математична модельоптимальний планрекламаВибір оптимального плану показу реклами на основі багатьох критеріївArticle519.6