Сивинська, ДіанаДіанаСивинська2023-12-112023-12-112023-06-09http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165430В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретико-методичні засади маркетингової діяльності роздрібного підприємства. Досліджено маркетингове середовище ТОВ «АТБ-маркет». Обґрунтуванні напрями маркетингового розвитку ТОВ «АТБ-маркет». Об’єкт кваліфікаційної роботи: процес організації маркетингової діяльності роздрібного підприємства ТОВ «АТБ-МАРКЕТ». Предмет кваліфікаційної роботи: сукупність теоретичних та практичних положень аналізу маркетингової діяльності підприємства Мета кваліфікаційної роботи: аналіз теоретичних аспектів та практичних засад організації маркетингової діяльності роздрібного підприємства та розробка заходів щодо її вдосконалення. Положення, що захищаються: маркетингова діяльність роздрібного підприємства: світовий та український досвід. Результати дослідження особливостей маркетингової діяльності роздрібного підприємства ТОВ «АТБ-маркет». Маркетингова стратегія, розроблена на основі маркетингового дослідження, що сприяє залученню споживачів. Результати роботи бути застосовані ТОВ «АТБ-Маркет» для підвищення ефективності маркетингової діяльності. Запропоновані заходи, спрямовані на розвиток стратегії, яка має на меті задоволення потреб якомога більшої кількості споживачів. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: Маркетингова стратегія підприємства потребує інтегрованого підходу та постійного моніторингу ринку і споживацьких тенденцій. Використання франчайзингу допоможе розширити присутність підприємства в нових регіонах. Посилення маркетингових комунікацій збільшить усвідомленість бренду. Розвиток якісних товарів приверне лояльних клієнтів. Адаптація до змін у платоспроможності вимагатиме перегляду цін та впровадження знижок. Використання новітніх технологій покращить ефективність підприємства та обслуговування клієнтів. У роботі використано такі методи досліджень: методи спостереження і узагальнення – для дослідження системи маркетингової діяльності у ТОВ «АТБ-маркет»; метод аналізу і синтезу – для деталізації об’єкту дослідження; методи індукції та дедукції – для отримання висновків щодо управління маркетинговою діяльністю та загальних висновків; метод порівняння – для аналізу теоретичних основ поняття «маркетингова діяльність» та конкурентного середовища; методи статистичного аналізу – для проведення статистичних досліджень. Крім того, були використані спеціальні методи маркетингових досліджень, які спрямовані на отримання конкретної інформації та аналіз ринкових тенденцій.ukПІДПРИЄМСТВО РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯАналіз маркетингової діяльності роздрібного підприємстваArticle