Решетілова, Т. Б.Т. Б.РешетіловаКовтун, К. М.К. М.КовтунКуваєва, Т. В.Т. В.КуваєваМакуха, Ю. М.Ю. М.МакухаПалєхова, Л. Л.Л. Л.ПалєховаПілова, К. П.К. П.ПіловаСердюк, О. В.О. В.СердюкЧумаченко, Т. М.Т. М.ЧумаченкоШинкаренко, Н. В.Н. В.Шинкаренко2018-10-112018-10-112017Маркетингова стратегія підприємства в умовах нестабільності ринків : монографія /Т.Б. Решетілова, К.М. Ковтун, Т.В. Куваєва, Ю.М. Макуха, Л.Л. Палєхова, К.П. Пілова, О.В. Сердюк, Т.М. Чумаченко, Н.В. Шинкаренко; за ред. Т.Б. Решетілової; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпро: НГУ, 2017. – 200 с978-966-350-646-3http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153087Присвячена теоретичним і практичним аспектам формування маркетингової стратегії підприємства на ринках, процесу взаємовідносин зі споживачами. Наведено результати власних маркетингових досліджень взаємовідносин компаній і споживачів як в промисловій сфері, так і в сфері послуг. Виявлено і проранжовано фактори, що впливають на поведінку споживача, визначають його лояльність або антилояльність. Стане у пригоді науково-педагогічним працівникам та здобувачам вищої освіти, наукова діяльність яких пов’язана з напрямом «Маркетинг».ukМаркетингова стратегія підприємства в умовах нестабільності ринків : монографіяMonograph339.138