Павлюченко, ЄлизаветаЄлизаветаПавлюченко2020-07-312020-07-312020http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155900Об’єкт дослідження - товариство з обмеженою відповідальністю «BloomNails» ( скорочена назва – ТОВ « BloomNails»), що займається реалізацією професійної косметики для салонів краси, представленням оптовому та роздрібному ринку нових брендів. Компанія « BloomNails» працює на ринку України чотири роки, постійно збільшуючи обсяги продажів і завойовуючи значну частину ринку й освоюючи нові сегменти ринку краси у місті. Інформаційно – теоретична база досліджень. При виконанні дипломної роботи було використано законодавчі та нормативні документи України, а також підручники українських і зарубіжних авторів з питань просування товарів на ринку України, управління маркетинговою діяльністю підприємства, періодичні видання Української Асоціації Маркетингу («Маркетинг в Україні»), інформаційно-аналітичні збірники маркетингових компаній про сучасні тенденції в розвитку маркетингу в Україні. Значення й висновки: робота є актуальною й має практичне застосування на підприємстві « BloomNails».Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 124 Системний аналіз, НТУ "Дніпровська політехніка", м. Дніпро, 2020 р. Метою дипломної роботи – є теоретичні основи розробки програми просування товару на ринок м. Дніпро; проаналізувати організацію просування з практичної точки зору на підприємстві, що досліджується; дати оцінку конкурентоспроможності нового товару і розробити стратегію його виведення на ринок згідно конкурентної ціни та якості.ukбрендсалонний бізнесперукарське мистецтвопопитякістьприбутокефективністьФормування та аналіз косметичної продукції в умовах підприємства з обмеженою відповідальністю "BloomNails"ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи бакалавра студентки Павлюченко Єлизавети Костянтинівни 124-16-2 спеціальності 124 Системний аналізLearning Object