МОРОЗОВ, В.В.В.В.МОРОЗОВ2013-05-312013-05-312012-06-01http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/569В статті розглядається внесок представників дворянських родів Лівобережної України в розвиток освіти та шкільництва пореформенного періоду. Окреслено основні їх здобутки та подана коротка характеристика педагогічних розвідокДанилевського О.С., Домонтовича І.І., СимашкоФ.І., ТерещенкаМ.А., Галагана Г.П., Підвисоцького В.О., Щербачова Г.Д., Симонова (Номиса) М.Т., Ушинського К.Д., Мусіна-Пушкіна О.І., Ващенко-ЗахарченкоМ.Є.This article discusses the contributions of thenoblefamilies ofLeft-BankUkraine inthe development of education post-reformperiod.Outlined theirmajor achievements and filed a brief description of educational researchDanilevskiiA.S.,Domontovich I.I., Simashko F.I.,TereshchenkoM.A.,Galagan G.P., ??Pidvysotskoho V.A., ShcherbachevG.D., Simonova (Nomisa)M.T., UshinskyK.D.,Musin- Pushkin А.І.,Vashchenko-ZakharchenkoM.E.ukдворянський стан, освітянські процеси, авторський доробок, товариства,nobility, educational processes, the author’s active, social, pedagogical views andВНЕСОК ДВОРЯНСТВА ЛІВОБЕРЕЖНОЇ УКРАЇНИ В РОЗВИТОК ОСВІТИ ТА ШКІЛЬНИЦТВА ПОРЕФОРМЕНОГО ПЕРІОДУArticle