Євментьєв, Сергій АндрійовичСергій АндрійовичЄвментьєв2023-02-142023-02-142022-06Євментьєв С.А. Формування стратегії розвитку автомобільної компанії (за матеріалами ТОВ «Подільська автомобільна компанія Конкорд») / С.А. Євментьєв. – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 82 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162197Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку автомобільної компанії. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку автомобільної компанії. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано особливості стратегічного менеджменту у підприємництві України; визначено конкурентні стратегії розвитку суб’єктів господарювання; розглянуто місце розвитку персоналу в системі стратегічного розвитку; досліджено особливості інноваційного стратегічного управління підприємствами під час пандемії Сovid-19; надано загальну характеристику діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; проаналізовано конкурентне оточення підприємства; проаналізовано економічні показники діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; оцінено фінансові показники діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд» ; обґрунтовано стратегії розвитку для ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; впроваджено стратегії розвитку на підприємстві та оцінено її ефективності.Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку автомобільної компанії. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку автомобільної компанії. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано особливості стратегічного менеджменту у підприємництві України; визначено конкурентні стратегії розвитку суб’єктів господарювання; розглянуто місце розвитку персоналу в системі стратегічного розвитку; досліджено особливості інноваційного стратегічного управління підприємствами під час пандемії Сovid-19; надано загальну характеристику діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; проаналізовано конкурентне оточення підприємства; проаналізовано економічні показники діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; оцінено фінансові показники діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд» ; обґрунтовано стратегії розвитку для ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; впроваджено стратегії розвитку на підприємстві та оцінено її ефективності.ukСТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ, СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ, ПЕРСОНАЛФормування стратегії розвитку автомобільної компанії (за матеріалами ТОВ «Подільська автомобільна компанія Конкорд»)Formation of the development strategy of the automobile company (based on the materials of LLC “Podolsk Automobile Company Concord”)Other