Боголюб, НазарНазарБоголюб2024-07-052024-07-052024-07http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167272У спеціальному розділі методом експертних оцінок були визначенні те-леканали для маркетингової діяльності та необхідна кількість рекламних хви-лин.Метою дипломної роботи є побудова оптимального плану інвестиційної діяльності.В роботі поставлені і вирішені наступні задачі: - Визначення ступеня важливості критеріїв оцінки рекламних носіїв те-левізійної реклами. - Визначення найбільш ефективних телеканалів для рекламної акції по кожному з критеріїв. - Визначення максимальної кількості ефірних хвилин попакетно з ура-хуванням ефективності пакета і самого каналу.Практична цінність отриманих в роботі результатів полягає в тому, що були визначені телеканали для маркетингової діяльності та була визначена кількість хвилин, а також завдяки Microsoft Project була визначена тривалість створення рекламного проекту.ukоптимальний планСИСТЕМНИЙ АНАЛІЗПобудова оптимального плану інвестиційної діяльності ТОВ “Мілленіум Фло”Learning Object