Краснощок Богдан Олександрович2025-02-182025-02-182024-06http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169592Пояснювальна записка: 68 стор., 14 рис., 9 табл., 33 джерела, 3 додатки, презентація PowerPoint. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ, ВИРОБНИКИ КАВИ, ЯКІСТЬ-ЦІНА, ІДЕНТИЧНІСТЬ БРЕНДУ, МОДЕЛЬ BRAND KEY Об'єкт дослідження – процес обґрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємств. Мета дослідження – обґрунтування шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємств виробників кави в Україні В роботі актуалізоване питання визначення напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємств виробників обсмаженої кави в щільному конкурентному середовищі. У першому розділі було приведено теоретичні дослідження щодо сутності та проблеми забезпечення конкурентоспроможності підприємств різних форм та типів. Проаналізоване поняття конкуренції та визначене її місце в економіці України. У другому розділі проаналізовано і оцінено стан та тенденції розвитку ринку кави в світі. Проаналізовані проблеми та шляхи їх вирішення. Виконано аналіз ринку кави в Україні, визначено динаміку та можливі проблеми, які можуть виникнути на шляху становлення ефективного розвитку. У третьому розділі розроблено шляхи та умови позиціювання брендів кави за показниками «якість-ціна». Розроблені засади реалізації концепції ідентичності бренда кави Romantic Caffe на прикладі ТОВ «Українська Кавова Компанія ЛТД».ukПідвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах ринкової економікиOther