Луцька, Анна ВолодимирівнаАнна ВолодимирівнаЛуцька2024-02-192024-02-192023-12Луцька А.В. Розробка маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «МХП») / А.В. Луцька. – Д. : НТУ «ДП», 2023. – 89 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166185Кваліфікаційна робота ступеня магістра спеціальності 073 Менеджмент за освітньо-професійною програмою Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності , НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2023. Об’єктом дослідження виступають процес удосконалення ефективності маркетингу на підприємстві з зовнішньоекономічною діяльністю. Мета роботи – формування відповідної маркетингової стратегії, яка враховуватиме особливості фінансово-господарської діяльності промислового підприємства, з метою підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства та підвищення конкурентоспроможності його позицій. Основні результати кваліфікаційної роботи ступеня магістр полягають у такому: вивчені теоретичні аспекти управління маркетингом на аграрному підприємстві при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності підприємством; проаналізовані техніко-економічні й фінансові показники діяльності підприємства; розроблені маркетингові стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства та визначена економічна ефективність запропонованих управлінських рішень.Кваліфікаційна робота ступеня магістра спеціальності 073 Менеджмент за освітньо-професійною програмою Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності , НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2023. Об’єктом дослідження виступають процес удосконалення ефективності маркетингу на підприємстві з зовнішньоекономічною діяльністю. Мета роботи – формування відповідної маркетингової стратегії, яка враховуватиме особливості фінансово-господарської діяльності промислового підприємства, з метою підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства та підвищення конкурентоспроможності його позицій. Основні результати кваліфікаційної роботи ступеня магістр полягають у такому: вивчені теоретичні аспекти управління маркетингом на аграрному підприємстві при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності підприємством; проаналізовані техніко-економічні й фінансові показники діяльності підприємства; розроблені маркетингові стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства та визначена економічна ефективність запропонованих управлінських рішень.ukЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНІСТЬ, МЕНЕДЖМЕНТ, УПРАВЛІНСЬКЕ РІШЕННЯРозробка маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «МХП»)Development of a marketing strategy for the enterprise’s foreign economic activity (based on the materials of Private JSC "MHP")Other