Ромодіна Олександра Едуардівна2025-02-172025-02-172024http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169535Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи на тему «Вдосконалення механізму управління підприємством готельно-ресторанного бізнесу»: 55 сторінок, 7 таблиць, 10 використаних джерел. Об`єкт дослідження - готель-ресторан «Дніпро». Предмет дослідження - механізми управління підприємством готельно-ресторанного бізнесу на прикладі готелю-ресторану «Дніпро». Мета роботи - вдосконалення механізму управління готелем-рестораном «Дніпро» задля підвищення ефективності його діяльності, прибутковості та конкурентоспроможності. Методи дослідження - аналіз літературних джерел та нормативно-правових актів, розробка та обґрунтування рекомендацій щодо вдосконалення управління підприємством. У першому розділі розкриті теоретичні основи управління підприємствами готельно-ресторанного бізнесу, висвітлені основні підходи та методи управління, що застосовуються в сучасних умовах. У другому розділі проведено економічний аналіз діяльності готелю-ресторану «Дніпро», виявлено основні проблеми та виклики, що впливають на ефективність управління. У третьому розділі наведено напрями підвищення ефективності підприємницької діяльності готелю-ресторану «Дніпро» на підставі впровадження сучасних інформаційних технологій, удосконалення системи управління персоналом, розвитку інноваційних методів управління та розробки ефективних маркетингових стратегій. Отримані результати. Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства малого та середнього бізнесу в сфері готельно-ресторанного бізнесу, які прагнуть підвищити ефективність управління, конкурентоспроможність та прибутковість шляхом впровадження сучасних інформаційних технологій, удосконалення системи управління персоналом та розробки ефективних маркетингових стратегій. Отримані результати можуть бути використані для вдосконалення управлінських процесів, зниження операційних витрат, підвищення рівня задоволеності клієнтів. КЛЮЧОВІ СЛОВА: УПРАВЛІННЯ, ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ, ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, CRM, PMS, МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ, ІННОВАЦІЇ.ukВдосконалення механізму управління підприємством готельно-ресторанного бізнесуБакалаврська робота