Кечин, М. А.М. А.Кечин2013-06-212013-06-212012-12http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2764Шахтними дослідженнями встановлено, що однією з основних причин нестабільної роботи системи допоміжного транспорту при проведенні підготовчих виробок є знакозмінний профіль рейкової колії від періодичного здимання порід підошви та низька стійкість їх кріплення.Шахтними дослідженнями встановлено, що однією з основних причин нестабільної роботи системи допоміжного транспорту при проведенні підготовчих виробок є знакозмінний профіль рейкової колії від періодичного здимання порід підошви та низька стійкість їх кріплення.ukмонорейкова дорогапропускна здатністьшахтні дослідженнявиробкаАктуальність підвищення пропускної здатності дільнимих підготовчих виробок при монтажі очисних комплексів підвісними монорейковими дорогамиArticle622.61