Моня, А. Г.А. Г.Моня2023-03-132023-03-132022Моня А. Г. Ефективність гальмування шахтного локомотива на затяжному уклоні пульсуючим гальмівним моментом // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2022. – № 70. – С. 118-125.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162786Метою роботи є розробка математичної моделі та дослідження процесу гальмування шахтного локомотива дисковим гальмом на затяжному ухилі при нелінійному гальмівному моменті. Методи дослідження. Вимушені коливання елементів колісно-моторного блоку (КМБ) шахтного локомотива в процесі гальмування дисковим гальмом досліджені методами диференціального числення та математичного моделювання. При аналітичному розв’язанні диференціального рівняння теплопровідності в циліндричних координатах використані інтегральні перетворення Лапласа, Ханкеля з застосуванням теорії узагальнених змінних і методу подібності.ukшахтний локомотивдискове гальмофрикційна паравідносне ковзаннякоефіцієнт зчепленняЕфективність гальмування шахтного локомотива на затяжному уклоні пульсуючим гальмівним моментомEfficiency of mine locomotive braking on prolonged slope by pulsating braking torqueArticle622.625.28