Козинець, В. П.В. П.КозинецьСтелюк, Б. Б.Б. Б.СтелюкШаповал, В. А.В. А.Шаповал2016-04-192016-04-192011Козинець В. П. Маркетинг і управління інноваціями : навч. посіб. / В. П. Козинець, Б. Б. Стелюк, В. А. Шаповал; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. метал. акад. України, ДВНЗ "НГУ".- Дніпропетровськ : ІМА-прес, 2011.- 169 с.- Додатки на CD.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146995Посібник розроблений відповідно до прийнятої в НГУ, НМетАУ концепції підготовки кадрів з управління інноваційною діяльністю (УІД), інтелектуальною власністю (УІВ) і управління проектами (УП). Дисципліна «Маркетинг і управління інноваціями» входить у спільну програму підготовки, що включає сучасний рівень правового забезпечення стосунків в ІВ, особливості інноваційної діяльності і менеджменту, методологію її інформаційного забезпечення. Включає три розділи: маркетинг і розвиток інновацій; інноваційна політика і інструменти маркетингу; управління інноваційними проектами. Призначений для студентів спеціальностей: 7(8).000001 – якість, стандартизація і сертифікація, 7(8).000002 – інтелектуальна власність, 7(8).000003 – управління проектами, 7(8).000014 – управління інноваційною діяльністю. Іл. 82. Табл. 14. Бібліогр.: 11 найм.ukінноваційна політикаинновационная политикамаркетингуправління інноваціямиуправление инновациямиМаркетинг і управління інноваціямиBookУ50я7