Паранько Г.Д.2025-02-152025-02-152024http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169525Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи на тему «Удосконалення взаємодії бізнесу зі споживачами в сфері ритейлу товарів повсякденного попиту» 63 сторінки, 24 рисунки, 8 таблиць, 50 використаних джерел. Об'єкт дослідження – процес взаємодії бізнесу зі споживачами. Предмет дослідження – методичні підходи до формування та розвитку взаємодії бізнесу зі споживачами в сфері ритейлу товарів повсякденного попиту. Мета роботи – визначити способи удосконалення взаємодії бізнесу зі споживачами в сфері ритейлу товарів повсякденного попиту. Методи дослідження. Вирішення поставлених у дослідженні завдань проводились із застосуванням методів: узагальнення та систематизація; аналіз та синтез– для визначення споживацьких трендів на товари та послуги; оцінки ринкових тенденцій, зокрема конкуренції; оцінки результатів діяльності підприємства; аналітичний; графічний. Отримані результати. У першому розділі: розглянуто основні аспекти взаємодії бізнесу зі споживачем у ритейлі, включаючи FMCG-сектор та стратегії взаємодії, а також проведено аналіз рекомендацій. У другому розділі: проаналізовано сучасні вимоги до формування ефективної взаємодії бізнесу зі споживачами; проведено оцінку результатів діяльності ТОВ «АТБ-МАРКЕТ». У третьому розділі розроблені рекомендації щодо поліпшення програми лояльності та вдосконалення онлайн-взаємодії зі споживачами. Сфера практичного застосування результатів роботи – діяльність суб’єктів, відповідальних за управління розвитком сфери ритейлута товарів повсякденного попиту. БІЗНЕС, РИТЕЙЛ, СПОЖИВАЧІ, ТОВАРИ ПОВСЯКДЕННОГО ПОПИТУ, БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ, ОНЛАЙН ТОРГІВЛЯ, FMCG.ukУдосконалення взаємодії бізнесу зі споживачами в сфері ритейлу товарів повсякденного попитуOther