Петровський, Олександр АндрійовичОлександр АндрійовичПетровський2021-08-192021-08-192020-12Петровський О.А. Управління асортиментною політикою виробничого підприємства (за матеріалами ПрАТ «Комбінат «Придніпровський») / О.А. Петровський – Д. : НТУ «ДП», 2020. – 87 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158656Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і адміністрування), Дніпро, 2020. Об’єктом розроблення виступає процес формування напрямів підвищення ефективності управління асортиментною політикою ПрАТ «Комбінат «Придніпровський». Мета роботи – теоретичні, методологічні та організаційно-економічні підходи до управління асортиментною політикою виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: досліджено теоретичні аспекти формування й управління асортиментною політикою підприємства; досліджено умови діяльності підприємства ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; проведено внутрішній аналіз підприємства, який включає вибір стратегічних зон господарювання, розрахунок інтегрального показника та оцінка конкурентоспроможності за методом ефективності; проведено проміжний аналіз підприємства, який включає модель п’яти конкурентних сил Портера та метод експертних оцінок; проведено зовнішній аналіз підприємства ПрАТ «Комбінат «Придніпровський», який включає РЕST-аналіз, SWOT-аналіз, місія та цілі, обчислення інтегрального показника конкурентоспроможності показників товару підприємства, матрицю БКГ; аналізовано показники економічної діяльності підприємства ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; проведено аналіз асортиментного портфелю ПрАТ «Комбінат «Придніпровський» за допомогою АВС та ХYZ-аналізу; розроблені управлінські заходи щодо формування й управління асортиментною політикою підприємства; надані рекомендації по вдосконаленню асортиментної політики у ПрАТ «Комбінат «Придніпровський».Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і адміністрування), Дніпро, 2020. Об’єктом розроблення виступає процес формування напрямів підвищення ефективності управління асортиментною політикою ПрАТ «Комбінат «Придніпровський». Мета роботи – теоретичні, методологічні та організаційно-економічні підходи до управління асортиментною політикою виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: досліджено теоретичні аспекти формування й управління асортиментною політикою підприємства; досліджено умови діяльності підприємства ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; проведено внутрішній аналіз підприємства, який включає вибір стратегічних зон господарювання, розрахунок інтегрального показника та оцінка конкурентоспроможності за методом ефективності; проведено проміжний аналіз підприємства, який включає модель п’яти конкурентних сил Портера та метод експертних оцінок; проведено зовнішній аналіз підприємства ПрАТ «Комбінат «Придніпровський», який включає РЕST-аналіз, SWOT-аналіз, місія та цілі, обчислення інтегрального показника конкурентоспроможності показників товару підприємства, матрицю БКГ; аналізовано показники економічної діяльності підприємства ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; проведено аналіз асортиментного портфелю ПрАТ «Комбінат «Придніпровський» за допомогою АВС та ХYZ-аналізу; розроблені управлінські заходи щодо формування й управління асортиментною політикою підприємства; надані рекомендації по вдосконаленню асортиментної політики у ПрАТ «Комбінат «Придніпровський».ukТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ, МАТРИЦЯ БКГ, АВС-АНАЛІЗ, ХYZ-АНАЛІЗ, ОПТИМАЛЬНИЙ АСОРТИМЕНТУправління асортиментною політикою виробничого підприємства (за матеріалами ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»)Assortment policy management of a production enterprise (based on materials of Private JSC “Combine Pridniprovsky”)Other