Кочерга, ВікторіяВікторіяКочерга2025-01-072025-01-072024-12http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169022Практична цінність отриманих результатів полягає в розбитті клієнтів на групи зі схожими характеристиками, з метою оцінки рівня клієнта, а також створення програмної реалізації методу k-середніх безпосередньо в СУБДМетоди дослідження: метод ітераційної кластеризації k-середніх.Метою даної кваліфікаційної роботи є застосування кластеризації для сегментації клієнтів АТ «Банк Кредит Дніпро» для виявлення неплатоспроможних клієнтів.ukСИСТЕМНИЙ АНАЛІЗоптимізаціяаналіз данихбанккластеризаціяметод k-meansкластерітеративна кластеризаціянавчання без учителяЗастосування алгоритмів кластеризації для сегментації клієнтів банкуLearning Object