Сергієвої О.А._2020-07-172020-07-172020-06http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155628Об'єкт дослідження – процес управління конкурентоспроможністю суб’єкту підприємницької діяльності. Предмет дослідження – інструментарій прийняття рішень щодо конкурентоспроможності суб’єкту соціального підприємництва. Мета роботи – визначити шляхи підвищення конкурентоспроможності суб’єкту соціального підприємства. Методи дослідження: узагальнення та систематизації; статистичний метод; аналітичний. Отримані результати. У першому розділі: визначені особливості соціального бізнесу та проаналізований інструментарій підвищення його конкурентоспроможності. У другому розділі: надана оцінка стану та перспектив розвитку соціального підприємництва в Україні та інших країнах; визначені чинники конкурентоспроможності в сфері ресторанного бізнесу. У третьому розділі: здійснений SWOT-аналіз та розроблена система цілей суб’єкту підприємництва, визначені ключові ресурси забезпечення конкурентоспроможності та складена бізнес-модель суб’єкту бізнесу. Впровадження пропозицій забезпечує формування характеристик соціального бізнесу на рівні провідних суб’єктів ринку, що дозволить конкурувати та досягати цільових показників підприємницької діяльності. Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства ресторанного бізнесу.ukПІДПРИЄМНИЦТВО, СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО, БРЕНД, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, БІЗНЕС-МОДЕЛЬ, ПАРТНЕРСТВО.076 Кваліфікаційна робота бакалавра "Підвищення конкурентоспроможності суб’єкту соціального підприємництва"Other