Решетілова, ТетянаТетянаРешетіловаДовгань, СергійСергійДовганьПілова, КатеринаКатеринаПілова2016-02-122016-02-122015-04Решетілова Т.Б. Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами / Т.Б. Решетілова, С.М. Довгань, К.П. Пілова // Маркетинг в Україні – К. : ВГО "УАМ", 2015. – № 4 (91). – С. 59-70http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146897В статті на постанові результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного зверненняukповедінка споживачасприйняття рекламифактори сприйняття рекламиҐендерҐендерне сприйняттяҐендерні особливості сприйняття зовнішньої рекламиArticle658.8.013