Пирожок, Катерина ОлександрівнаКатерина ОлександрівнаПирожок2020-08-102020-08-102020-06Пирожок К.О. Використання PR-кампанії для підвищення ефективності діяльності рекламного агентства (за матеріалами ПП «Рекламна агенція «Бастіон») / К.О. Пирожок. – Д. : НТУ «ДП», 2020. – 81 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155956Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес використання PR-кампанії для підвищення ефективності діяльності рекламного агентства. Мета кваліфікаційної роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо використання PR-кампанії для підвищення ефективності діяльності рекламного агентства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізованон інтернет-стратегії рекламного агентства; досліджено паблік рилейшнз в Україні, стан, проблеми, перспективи; з’ясовано особливості PR-маркетингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємств; визначено особливості використання сучасних PR-технологій в управлінні проектами; надано загальну характеристику стану та перспектив формування рекламного ринку Україні; проаналізовано особливості функціонування та фактори, що впливають на РА ПП «Рекламна агенція «Бастіон»; проведено техніко-економічний аналіз основних показників діяльності підприємства; зроблено аналіз фінансового стану ПП «Рекламна агенція «Бастіон»; визначено напрями вдосконалення комплексу маркетингу ПП «Рекламна агенція «Бастіон»; оцінено результативність запланованих та проведених PR-кампаній підприємства.Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес використання PR-кампанії для підвищення ефективності діяльності рекламного агентства. Мета кваліфікаційної роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо використання PR-кампанії для підвищення ефективності діяльності рекламного агентства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізованон інтернет-стратегії рекламного агентства; досліджено паблік рилейшнз в Україні, стан, проблеми, перспективи; з’ясовано особливості PR-маркетингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємств; визначено особливості використання сучасних PR-технологій в управлінні проектами; надано загальну характеристику стану та перспектив формування рекламного ринку Україні; проаналізовано особливості функціонування та фактори, що впливають на РА ПП «Рекламна агенція «Бастіон»; проведено техніко-економічний аналіз основних показників діяльності підприємства; зроблено аналіз фінансового стану ПП «Рекламна агенція «Бастіон»; визначено напрями вдосконалення комплексу маркетингу ПП «Рекламна агенція «Бастіон»; оцінено результативність запланованих та проведених PR-кампаній підприємства.ukІНТЕРНЕТ-СТРАТЕГІЯ, ПАБЛИК РИЛЕЙШНЗ, РЕКЛАМА, РЕКЛАМНІ АГЕНТСТВАВикористання PR-кампанії для підвищення ефективності діяльності рекламного агентства (за матеріалами ПП «Рекламна агенція «Бастіон»)Using a PR campaign to increase the effectiveness of an advertising agency activity (based on the materials PE “Bastion” Advertising Agency”)Other