Горпинич, О. В.О. В.Горпинич2020-11-202020-11-202018Steam‐освіта як методологічне підґрунтя компетентносної підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості / О. В. Горпинич // Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2018 : сб. науч. тр.. международной. конф., г. Днепропетровск, 27‐28 апреля 2018 г. – Днепропетровск : НГУ, 2018. – С. 374-382.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156720Виконано аналіз ідеології інженерно‐технічної вищої освіти відповідно до вимог розвитку інноваційної економіки світу та України. Наведено досвід закордонної та національної підготовки кадрів для гірничої промисловості. Обґрунтовано напрями досконалення концепції інтегративно‐компетентнісного підходу підготовки вітчизняних гірничих інженерів на підставі технологій STEАM‐освіти.An analysis of the ideology of engineering and technical higher education in accordance with the requirements of the development of the innovative economy of the world and Ukraine. The experience of foreign and national training for the mining industry is presented. The directions of perfection of the concept of integration‐competent approach of training of domestic mining engineers on the basis of STEAM‐education technologies are grounded.ukінженерна  освітаengineering  educationкадри  гірничої  промисловостіcadres  of  mining  industrySTEAM‐trainingSTEАM‐ навчаннякомпетентностіcompetencyконцепція інтегративно‐компетентнісний підхід підготовкиconcept integrative‐competence training approachSteam‐освіта як методологічне підґрунтя компетентносної підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловостіSteam education as a methodological basis of competent preparation for engineering individuals for the mineral industryArticle 378.622