Радченко, ВалеріяВалеріяРадченко2024-01-052024-01-052023-12-08http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165724В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведене маркетингове дослідження купівельної мотивації споживачів з метою формування концепції позиціонування для вдосконалення діяльності підприємства та підвищення показника лояльності клієнтів. Об’єктом дослідження є взаємовідносини між суб'єктами маркетингової діяльності щодо формування стратегії позиціонування для підприємства на ринку роздрібної торгівлі. Предметом дослідження є теоретико-методичні аспекти формування стратегії позиціонування роздрібного підприємства. Положення, що захищаються – стратегія позиціонування, розроблена на основі проведеного маркетингового дослідження, буде сприяти побудові чіткого образу та сприйняття магазину серед цільової аудиторії. Інформація щодо впровадження: результати, отримані в ході дослідження мають практичне значення для підприємства «Стихія тепла». За результатами проведеного дослідження, підприємство зможе розробити стратегію позиціонування. Висновки, пропозиції щодо розвитку магазину «Стихія тепла»: визначення важливих для споживачів факторів та формування концепції позиціонування підприємства. В роботі використані наступні методи: методи IFAS та EFAS аналізу (у процесі оцінки чинників внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства); методика SERVQUAL (оцінка рівня якості послуг); методика методи маркетингових досліджень: експерті оцінки, анкетування та особисте опитування споживачів (у процесі сегментування ринку, визначання мотивів обрання роздрібного підприємства тощо).ukРОЗДРІБНИЙ МАГАЗИН, САНТЕХНІКА ТА ОПАЛЮВАЛЬНА ТЕХНІКА, ДОСЛІДЖЕННЯ КУПІВЕЛЬНИХМ МОТИВІВ ТА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ РОЗДРІБНОГО МАГАЗИНУСтратегія позиціонування підприємства на ринку роздрібної торгівліArticle