Тутунжеєв, Артемій ВіталійовичАртемій ВіталійовичТутунжеєв2021-09-262021-09-262021-06http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/15905161 сторінка, 14 рисунків, 7 таблиць, 22 інформаційних джерел, 4 додатка. Об'єкт дослідження – рекламна діяльність PR-агентства. Предмет дослідження – організаційні напрями підвищення ділової активності рекламного агентства. Мета роботи – удосконалення управління діловою активністю агентства з метою підвищення ефективності його бізнес-процесів.ukPR-ТА РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО, ДІЛОВА АКТИВНІСТЬ, БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ, ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ, ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ, ЕКОНОМІЧНА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ.Підвищення ефективності бізнес-процесів PR-агентстваOther