Сорокіна, НаталіяНаталіяСорокіна2023-04-132023-04-132020Сорокіна Н. Формування морально-етичних основ публічної служби в Україні / Наталія Сорокіна // Аспекти публічного управління. - 2020. - Т. 8, № 5. - С. 90-97.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163036Стаття присвячена визначенню пріоритетних напрямів удосконалення морально-етичних основ публічної служби та обґрунтуванню алгоритму їх формування. Виявлено, що важливими якостями, які необхідні публічному службовцю в професійній діяльності, є вміння самоорганізовуватися, мати вміння само- менеджменту, вміння раціонального цілепокладання, що межує з високими показниками інтелектуального розвитку та освіченості. Обґрунтовано алгоритм формування морально-етичних основ публічної служби, який пропонується розглядати через управлінський цикл, що полягає в послідовній і комплексній реалізації функцій управління, таких як: планування (розробка Концепції формування морально-етичних основ публічної служби та комплексу заходів щодо її реалізації); організації та координації (створення сильної організаційної культури; створення органів координаторів; організація безперервної професійно-етичної освіти та самоосвіти); мотивації (застосування морально-психологічних методів мотивації; забезпечення публічних службовців гідним рівнем оплати праці, яка буде залежати від результатів їхньої роботи; заохочення творчих ініціатив тощо) і контролю та оцінювання (здійснення внутрішнього та зовнішнього контролю за дотриманням етичних принципів, норм, стандартів поведінки; використання інструментів оцінювання рівня сформованості морально-етичних компетентностей публічного службовця).ukконтрольмотиваціянорми та цінностіпрофесіоналізаціяпублічний службовецьпублічна службаморально-етичні основиФормування морально-етичних основ публічної служби в УкраїніArticle352.075 (477)