Володарчук, Д. Р.Д. Р.ВолодарчукДубєй, Ю. В.Ю. В.Дубєй2022-07-062022-07-062022Володарчук Д. Р. Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства / Володарчук Д. Р., Дубєй Ю. В. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 429-430http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160985Маркетингова діяльність підприємства спрямована на те, щоб досить обґрунтовано, враховуючи попит ринку, встановлювати поточні і, головне, довгострокові (стратегічні) цілі, шляхи їх досягнення та реальні джерела ресурсів господарської діяльності, визначати асортимент і якість продукції, її пріоритети, оптимальну структуру виробництва і бажаний прибуток.ukмаркетингмаркетингова діяльністьуправлінняФормування системи управління маркетинговою діяльністю підприємстваArticle