Іванець, Кирило ІгоровичКирило ІгоровичІванець2022-12-222022-12-222022-12http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161925В умовах реформування української економіки ефективність використання лісових ресурсів оцінюється дослідниками як незадовільна і суттєво поступається зарубіжній, а проведені в лісовому секторі перетворення далекі від прогресивних і орієнтованих на зміцнення лісових багатств країни - вони, найчастіше, кон’юнктурні, не системні і невдало компілюють окремі елементи зарубіжної лісової політики [1-4]. Використання деревини, яка поєднує в собі багато цінних властивостей і представляє собою міцний і одночасно легкій матеріал, який широко використовується в будівництві, в хімічній промисловості, для виробництва меблів, паркету, ДСП, ДВП, який також використовується як паливно-енергетичний ресурс та ін. - важко переоцінити. Специфіка видобутку деревини передбачає те, що транспортний процес ВАП відіграє велику роль в доставці здобутої деревини до місця переробки або до основних споживачів. Тому актуальність дослідження запропонованої теми виявляє існуючу проблематику - дослідження заходів, які мінімізують або усунуть логістичні ризики при здійсненні ВАП на всіх етапах транспортного процесу перевезення сортової деревини.ukСОРТОВА ДЕРЕВИНА, ТРАНСПОРТНИЙ ПРОЦЕС, ЛОГІСТИЧНИЙ РИЗИК, ВАНТАЖНІ АВТОМОБІЛЬНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ, ВАНТАЖНИЙ АВТОПОЇЗД, ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ, ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬДослідження управлінських рішень, спрямованих на мінімізацію логістичних ризиків в сфері вантажних автомобільних перевезень сортової деревини (в умовах підприємства ДП "Ужгородське лісове господарство", м. Ужгород, Україна)Other