Бардаков, ЮрійЮрійБардаков2023-01-072023-01-072020-01-13http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162001В кваліфікаційній роботі проаналізовано асортиментний портфель підприємства на ринку спецій та прянощів, а також виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. Об’єкт дослідження: маркетинговий механізм, що формує асортиментний портфель підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: розроблення продуктової стратегії для підприємства на ринку спецій та прянощів, за допомогою дослідження поведінки споживачів. Положення, що захищаються: від ефективності роботи підприємства з асортиментом залежать усі економічні показники діяльності організації та її можливість конкурувати з іншими гравцями на рикну. Дана робота тісно пов’язана з курсовими та практичними роботами, що були виконані раніше. Інформацію отриману з даного дослідження доцільно використовувати для оновлення та гармонізації товарного асортименту підприємства на ринку спецій та прянощів. У роботі використано такі методи досліджень: матриця McKinsey –GeneralElectric, ABC-XYZ аналіз, аналіз 5 сил Майкла Портера, крива життєвого циклу Іцхака Адизеса, глибинне інтерв’ю, опитування, матриця Ансоффа, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, стратегічна канва, модель 4-х дій, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, тест Румельта.ukПРОДУКТОВА СТРАТЕГІЯ, АСОРТИМЕНТ, ДОСЛІДЖЕННЯ ВПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ, СПЕЦІЇ ТА ПРЯНОЩІ.Розроблення продуктової стратегії підприємства на промисловому ринку