Пєткова, ЄлизаветаЄлизаветаПєткова2020-07-302020-07-302020http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155894Об’єкт дослідження: інтернет-магазин "SviterOk". Предмет дослідження: динаміка продажів інтернет-магазину, процес закупівлі продукції з урахуванням наявного фінансового стану і попиту на товари. Мета дослідження: підвищення ефективності роботи магазину за рахунок рішення аналізу динаміки продажів, попиту на товар, виявлення найкращих постачальників. Методи дослідження та апаратура: системний аналіз, SWOT-аналіз, методи аналізу часових рядів, метод ієрархій Економічна ефективність: очікується позитивною завдяки здійсненому аналізу динаміки продажів інтернет-магазину, виявлення найвигідніших постачальників, оцінці попиту на товар.Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 124 Системний аналіз, НТУ "Дніпровська політехніка", м. Дніпро, 2020 р. Практична цінність роботи отриманих у роботі результатів полягає в можливості підвищення товарообігу інтернет-магазину, кількісному обґрунтування рішення щодо кількості позицій для замовлення у постачальників.Економічна ефективність: очікується позитивною завдяки здійсненому аналізу динаміки продажів інтернет-магазину, виявлення найвигідніших постачальників, оцінці попиту на товар.ukінтернет-магазинсистемний аналізswot-аналіздинаміка продажівАналіз і прогнозування динаміки продажів інтернет-магазину методами Data MiningПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи бакалавра студентки Пєткової Єлизавети напряму підготовки 124 - Системний аналізLearning Object