Дядюра, Марина ІванівнаМарина ІванівнаДядюра2021-01-282021-01-282020-12Дядюра М.І. Підвищення ефективності управління товарним асортиментом виробничого підприємства (за матеріалами АТ «Житомирський маслозавод») / М.І. Дядюра. – Д. : НТУ «ДП», 2020. – 111 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157436Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і адміністрування), Дніпро, 2020. Об’єкт дослідження – процес формування заходів щодо підвищення ефективності управління товарним асортиментом АТ «Житомирський маслозавод». Мета кваліфікаційної роботи – є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності управління товарним асортиментом виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто підходи щодо трактування категорії управління асортиментом; визначено сучасні аспекти формування асортиментної політики підприємства; проаналізовано місце системи збуту в управлінні асортиментом; наведено загальна характеристика діяльності та організаційна структура АТ «Житомирський маслозавод»; проаналізовано техніко-економічні та фінансові показники підприємства; досліджено якість та конкурентоспроможність АТ «Житомирський маслозавод»; обґрунтовано ціна реалізації товарної продукції та молочної галузі України; сформовано ефективна збутова діяльність АТ «Житомирський маслозавод»; оцінено економічний ефект від запропонованих шляхів удосконалення.Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і адміністрування), Дніпро, 2020. Об’єкт дослідження – процес формування заходів щодо підвищення ефективності управління товарним асортиментом АТ «Житомирський маслозавод». Мета кваліфікаційної роботи – є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності управління товарним асортиментом виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто підходи щодо трактування категорії управління асортиментом; визначено сучасні аспекти формування асортиментної політики підприємства; проаналізовано місце системи збуту в управлінні асортиментом; наведено загальна характеристика діяльності та організаційна структура АТ «Житомирський маслозавод»; проаналізовано техніко-економічні та фінансові показники підприємства; досліджено якість та конкурентоспроможність АТ «Житомирський маслозавод»; обґрунтовано ціна реалізації товарної продукції та молочної галузі України; сформовано ефективна збутова діяльність АТ «Житомирський маслозавод»; оцінено економічний ефект від запропонованих шляхів удосконалення.ukТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ, МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, СИСТЕМА ЗБУТУ, SWOT-АНАЛІЗ, ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА«Підвищення ефективності управління товарним асортиментом виробничого підприємства» (за матеріалами АТ «Житомирський маслозавод»)Improving the efficiency of product range management of a production enterprise "(according to JSC" Zhytomyr Dairy Plant ")Other