Чопик, ЄлизаветаЄлизаветаЧопик2023-12-012023-12-012022-01-14http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165373В кваліфікаційній роботі проаналізовано імплементцацію маркетингових стратегічних рішень кав’ярні «Berry Avenue», а також досліджено внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження інструментів просування в мережі Instagram, ставлення споживачів до інструментів комунікацій, сегментування споживачів. Метою дослідження є розроблення та обґрунтування науково-методичних, теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо імплементації маркетингових стратегічних рішень в діяльність підприємства. Об’єктом дослідження є процес імплементації маркетингових стратегічних рішень в діяльність підприємства. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, опитування, метод експертних оцінок, конкурентний аналіз, аналіз конкурентоспроможності, IFAS-аналіз, PEST- аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз.ukСТРАТЕГІЇ, ПРОСУВАННЯ, АСОРТИМЕНТ , МАРКЕТИНГ, РИНОК ПОДАРУНКІВ, СТРАТЕГІЧНІ РІШЕННЯІмплементація маркетингових стратегічних рішень в діяльність підприємстваArticle