Кривошея, Дмитро ВікторовичДмитро ВікторовичКривошея2024-03-132024-03-132023-12Кривошея Д.В. Удосконалення управління асортиментом підприємства (за матеріалами ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО») / Д.В. Кривошея. Д. : НТУ «ДП», 2024. 93 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166415Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2024. Об’єкт розроблення – процес удосконалення управління асортиментом підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління асортиментом підприємства ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО». Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто асортимент підприємства та принципи формування асортиментної політики; визначено особливості застосування інструментів цифрового маркетингу при управлінні торговельним підприємством; досліджено сучасні аспекти управління асортиментної політики підприємства; надано оцінку сучасного стану та тенденцій розвитку ринку алкогольних напоїв в Україні; охарактеризовано діяльність підприємства в конкурентних умовах; оцінено показники фінансово-господарської діяльності ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»; виконано позиціонування ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО» на ринку алкогольних виробів; впроваджено сучасні методи аналізу асортиментних груп у ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»; сформовано заходи управління асортиментом для підвищення ефективності діяльності підприємстваКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2024. Об’єкт розроблення – процес удосконалення управління асортиментом підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління асортиментом підприємства ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО». Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто асортимент підприємства та принципи формування асортиментної політики; визначено особливості застосування інструментів цифрового маркетингу при управлінні торговельним підприємством; досліджено сучасні аспекти управління асортиментної політики підприємства; надано оцінку сучасного стану та тенденцій розвитку ринку алкогольних напоїв в Україні; охарактеризовано діяльність підприємства в конкурентних умовах; оцінено показники фінансово-господарської діяльності ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»; виконано позиціонування ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО» на ринку алкогольних виробів; впроваджено сучасні методи аналізу асортиментних груп у ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»; сформовано заходи управління асортиментом для підвищення ефективності діяльності підприємстваukСТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, ІНСТРУМЕНТИ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ, РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВАУдосконалення управління асортиментом підприємства (за матеріалами ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»)Improvement of the company's assortment management (according to the materials of SHEVCHENKO TH LLC)Other