Ханова, Марія СергіївнаМарія СергіївнаХанова2023-10-112023-10-112023-06Ханова М.С. Управління асортиментом підприємства (за матеріалами ПрАТ «МОНДЕЛІС Україна») / М.С.Ханова. – Д. : НТУ «ДП», 2023. – 84 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165101Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступає процес управління асортиментом виробничого підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо управління асортиментом виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто особливості формування асортиментної політики підприємства в сучасних умовах господарювання; досліджено цілі та принципи формування асортиментної політики підприємства; оцінено особливості управління асортиментною політикою підприємства; здійснено аналіз ринку кондитерських виробів в Україні та досліджено вплив пандемії та війни; визначено загальну характеристику підприємства ПрАТ «МОНДЕЛІС Україна»; проаналізовано конкурентне середовище, в якому функціонує підприємство; проаналізовано фінансові показники та показники ділової активності ПрАТ «МОНДЕЛІС Україна»; сформовано асортимент ПрАТ «МОНДЕЛІС Україна».Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступає процес управління асортиментом виробничого підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо управління асортиментом виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто особливості формування асортиментної політики підприємства в сучасних умовах господарювання; досліджено цілі та принципи формування асортиментної політики підприємства; оцінено особливості управління асортиментною політикою підприємства; здійснено аналіз ринку кондитерських виробів в Україні та досліджено вплив пандемії та війни; визначено загальну характеристику підприємства ПрАТ «МОНДЕЛІС Україна»; проаналізовано конкурентне середовище, в якому функціонує підприємство; проаналізовано фінансові показники та показники ділової активності ПрАТ «МОНДЕЛІС Україна»; сформовано асортимент ПрАТ «МОНДЕЛІС Україна».ukАСОРТИМЕНТ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, АСОРТИМЕНТНА КОНЦЕПЦІЯ, АВС ТА ХYZ-АНАЛІЗУправління асортиментом підприємства (за матеріалами ПрАТ «МОНДЕЛІС Україна»)Management of the enterprise assortment (based on the materials of Private JSC "MONDELEZ Ukraina")Other