Письменкова, Т. О.Т. О.ПисьменковаЗіборов, К. А.К. А.ЗіборовВернер, І. В.І. В.Вернер2020-11-132020-11-132020Письменкова Т. О. Комунікативний дизайн як інструмент формування soft skills / Т. О. Письменкова, К. А. Зіборов, І. В. Вернер // Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2020 : сб. науч. тр.. международной. конф., г. Днепр, 24‐25 апреля 2020 г.. – Днепр : НТУ «ДП», 2020. – С. 395-401.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156701В роботі проаналізовано звички та потреби нових поколінь Z і Альфа. Визначено основні напрямки розвитку soft skills у студентів сьогодення для професійної та соціальної затребуваності в майбутньому. Запропоновано дисципліну «Комунікативний дизайн» як інструмент формування soft і digital skills.This paper analyzes the habits and needs of new generations of Z and Alpha. The main directions of development of soft skills in the students of today for professional and social demand in the future are defined. The discipline "Communicative design" is proposed as a tool for forming soft and digital skills.uksoft skillsкомунікативний дизайнінструмент формування soft і  digital skillsнові покоління Z і Альфаcommunicative designsoft and digital skills generation toolnew  generations of Z and AlphaКомунікативний дизайн як інструмент формування soft skillsCommunicative design as a tool of soft skills formationArticle362