Мещерякова, М. С.М. С.МещеряковаШпітун, І. І.І. І.Шпітун2022-01-122022-01-122021Мещерякова М. С. Проблеми сучасної освіти крізь призму історії педагогіки / М. С. Мещерякова, І. І. Шпітун // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021. - С. 129-130http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159862Нині в світі змінюються умови життя, соціальний простір і час існування і функціонування людини, система її відносин, змінюється і сама людина. Зміни, в освіті спричиняють виникнення численних проблем, які стають більш видимими при переході із одного навчального середовища – школи, у нове – вищий навчальний заклад. Вивчення історії світової та української педагогіки, у свою чергу, стимулює до узагальнення і конкретизації цих проблем для кращого розуміння шляхів їх подолання.ukпроблеми сучасної освітивищий навчальний закладПроблеми сучасної освіти крізь призму історії педагогікиArticle37.01