Федоряченко, С. О.С. О.ФедоряченкоБатусь, В. В.В. В.БатусьФартушна, А.А.Фартушна2020-11-032020-11-032020Федоряченко С. О. Встановлення режимів термообробки деталей буксового вузла шахтної вагонетки за визначеними кінематичними та силовими характеристиками руху / С. О. Федоряченко, В. В. Батусь, А. Фартушна // Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2020 : сб. науч. тр.. международной. конф., г. Днепр, 24‐25 апреля 2020 г.. – Днепр : НТУ «ДП», 2020. – С. 50-58.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156589Проведено аналіз використання шахтних вагонеток в умовах зростання інтенсивності експлуатації та виявлено ряд невирішених завдань, пов'язаних зі стійкістю їх руху по шахтному рейковому шляху. Запропоновано технологію термообробки втулок буксового вузла для отримання високих показників поверхневої твердості.The analysis of the use of mine trolleys in the conditions of increasing the intensity of operation and identified a number of unresolved problems related to the stability of their movement along the mine rail path. The technology of heat treatment of bushing hub bushings for high surface hardness indices is proposed.ukшахтна вагонеткастійкість рухубуксовий вузолнапружено‐деформований станрежими термообробкиmine trolleyresistance to movementaxle boxstress‐strain stateheat treatment modesВстановлення режимів термообробки деталей буксового вузла шахтної вагонетки за визначеними кінематичними та силовими характеристиками рухуSetting up of thermal treatment modes of shaft mine tanks determination by defined kinematic and power movement featuresArticle622.625.24