Павлов, Дмитро ВолодимировичДмитро ВолодимировичПавлов2022-02-282022-02-282022-01Павлов Д.В. Формування стратегії експорту видобувного підприємства (за матеріалами ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») / Д.В. Павлов. Д. : НТУ «ДП», 2022. с. 93.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160243Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення є процес формування стратегії експорту видобувного підприємства ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля»нки. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії експорту видобувного підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто методичні засади формування стратегії експорту; досліджено критерії вибору експортної стратегії підприємства; оцінено особливості формування експортної стратегії підприємства; зроблено огляд енергетичного сектору України; досліджено загальну характеристику ПрАТ «ДТЕК» та підприємств групи ДТЕК; проаналізовано основні техніко-економічні показники діяльності підприємства: майновий стан, ліквідність та платоспроможність, фінансова стійкість, ділова активність, формування прибутку та рентабельності; виконано стратегічний аналіз діяльності ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; запропоновано проєкт експортної діяльності ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; розглянуто особливості впровадження стратегії експорту у ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; проаналізовано альтернативи експорту вугілля ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; розроблено маркетингові заходи щодо реалізації експортної стратегії та оцінено їх ефективністьКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення є процес формування стратегії експорту видобувного підприємства ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля»нки. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії експорту видобувного підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто методичні засади формування стратегії експорту; досліджено критерії вибору експортної стратегії підприємства; оцінено особливості формування експортної стратегії підприємства; зроблено огляд енергетичного сектору України; досліджено загальну характеристику ПрАТ «ДТЕК» та підприємств групи ДТЕК; проаналізовано основні техніко-економічні показники діяльності підприємства: майновий стан, ліквідність та платоспроможність, фінансова стійкість, ділова активність, формування прибутку та рентабельності; виконано стратегічний аналіз діяльності ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; запропоновано проєкт експортної діяльності ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; розглянуто особливості впровадження стратегії експорту у ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; проаналізовано альтернативи експорту вугілля ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; розроблено маркетингові заходи щодо реалізації експортної стратегії та оцінено їх ефективністьukСТРАТЕГІЯ ЕКСПОРТУ, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, КРИТЕРІЇ ВИБОРУ, МАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИФормування стратегії експорту видобувного підприємства (за матеріалами ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля»)Formation of the export strategy of the mining enterprise (based on the materials of Private JSC “DTEK Pavlogradugol”)Other