Шитарьова, Олена АндріївнаОлена АндріївнаШитарьова2020-11-112020-11-112019-12Шитарьова О.А. Підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю підприємства видавничої галузі на міжнародному ринку (за матеріалами ТОВ «Фірма «Метал-Кур‘єр»») / О.А. Шитарьова – Д. : НТУ «ДП», 2019. – 78 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156673Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019. Об’єктом розроблення виступає конкурентоспроможність підприємства видавничої галузі на міжнародному ринку інформаційних постачальників. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з управління конкурентоспроможністю підприємства видавничої галузі на міжнародному ринку. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретично-методологічні основи управління конкурентоспроможністю підприємства на міжнародному ринку; наведено характеристику підприємства та послуг, що реалізуються; проаналізовано основні показники підприємницької та зовнішньоекономічної діяльності; оцінено конкурентоспроможність підприємства; запропоновано заходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства; оцінено економічну ефективність запропонованих заходівКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019. Об’єктом розроблення виступає конкурентоспроможність підприємства видавничої галузі на міжнародному ринку інформаційних постачальників. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з управління конкурентоспроможністю підприємства видавничої галузі на міжнародному ринку. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретично-методологічні основи управління конкурентоспроможністю підприємства на міжнародному ринку; наведено характеристику підприємства та послуг, що реалізуються; проаналізовано основні показники підприємницької та зовнішньоекономічної діяльності; оцінено конкурентоспроможність підприємства; запропоновано заходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства; оцінено економічну ефективність запропонованих заходівukВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЕКСПОРТ, МІЖНАРОДНИЙ РИНОК, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, НАДАННЯ ПОСЛУГ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ, ПІДПРИЄМСТВО, ІНФОРМАЦІЯ, АНАЛІЗ, УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ.Підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю підприємства видавничої галузі на міжнародному ринку (за матеріалами ТОВ «Фірма «Метал-Кур‘єр»»)Improvement of competitiveness management effectiveness of a publishing enterprise at the international market (based on the materials of LLC “Metal-Courier Company”)Other