Безугла, Л. С.Л. С.БезуглаПалєхова, Л. Л.Л. Л.ПалєховаБєлобородова, М. В.М. В.Бєлобородова2024-01-182024-01-182024Безугла Л. С. Управління сталою поведінкою споживачів у туристичній діяльності : навч. посіб. / Л. С. Безугла, Л. Л. Палєхова, М. В. Бєлобородова ; Нац. техн. ун-т «Дніпровська політехніка». – Дніпро : Акцент ПП, 2024. – 185 с.978-966-921-350-1http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165985Навчальний посібник спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок у галузі управління сталістю споживчої поведінки на туристичних ринках, враховуючи міждисциплінарний підхід. Розглядаються ключові концепції, моделі, методи та передовий досвід, що мають відношення до сталого розвитку туризму. Призначено для студентів, аспірантів, викладачів, науковців і професійних менеджерів, а також усіх, хто цікавиться сталим розвитком і поведінкою споживачів у туризмі.ukтуризмтуристичні ринкиспоживча поведінка на туристичних ринкахсталий розвиток туризмуУправління сталою поведінкою споживачів у туристичній діяльностіBook338.486.1(075.8)