Безрученко, В. М.В. М.БезрученкоШаповалов, А. В.А. В.ШаповаловГарцев, Б. О.Б. О.Гарцев2024-03-212024-03-212013Безрученко В. М. Теплові параметри асинхронних тягових двигунів / В М. Безрученко, А. В. Шаповалов, Б. О. Гарцев // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук.-техн. зб.-Д. : НГУ, 2013.- Вип. 90. – С. 88-92http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166480Теорія нагріву розглядає електричну машину як однорідне тверде тіло, для якого відоме рівняння [1] набуває вигляду: p dt A dt C d ⋅ − ⋅τ⋅ = ⋅ τ ∑ , (1) де A – кількість тепла, що виділяє машина в оточуюче середовище за одиницю часу при різниці темпе-ратур у 1 С° ; C – повна теплоємність двигуна; p ∑ – сумарні втрати потужності у двигуні (тепловий потік); τ – перегрів, тобто перевищення температури тіла над температурою охолоджуючого повітря.ukасинхронний тяговий двигунтепловий потікелектрична машинанаучная публикация НГУ 2013Теплові параметри асинхронних тягових двигунівArticle621.313.33