Руденко, Марія СергіївнаМарія СергіївнаРуденко2020-08-102020-08-102020-06Руденко М.С. Обґрунтування управлінських рішень у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукції (за матеріалами ТОВ «Нова-Пак») / М.С. Руденко. – Д. : НТУ «ДП», 2020. – 75 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155958Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес освоєння зовнішніх ринків збуту продукції. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукції. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи управління процесом освоєння зовнішніх ринків та виведення на ринок нового продукту; проаналізовано основні показники господарської діяльності ТОВ «Нова-Пак»; обґрунтовано управлінські рішення у сфері освоєння ТОВ «Нова-Пак» зовнішніх ринків збуту продукції; оцінена економічна ефективність запропонованих управлінських рішень для ТОВ «Нова-Пак» з виводу на новий закордонний ринок нового продукту.Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес освоєння зовнішніх ринків збуту продукції. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукції. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи управління процесом освоєння зовнішніх ринків та виведення на ринок нового продукту; проаналізовано основні показники господарської діяльності ТОВ «Нова-Пак»; обґрунтовано управлінські рішення у сфері освоєння ТОВ «Нова-Пак» зовнішніх ринків збуту продукції; оцінена економічна ефективність запропонованих управлінських рішень для ТОВ «Нова-Пак» з виводу на новий закордонний ринок нового продукту.ukЕФЕКТ ЕКСПОРТУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЕКСПОРТУ, ІНКОТЕРМС, ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОДУКТ, ПРИВАБЛИВІСТЬ ГАЛУЗІ, РИНОК СПЕЦІЙ, СТРАТЕГІЯ ВИХОДУ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОКОбґрунтування управлінських рішень у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукції (за матеріалами ТОВ «Нова-Пак»)Substantiation of managerial solutions in development of external markets for production sales (based on the materials of LLC “Nova-Pak”)Other