Кухар В. Ю.2025-06-032025-06-032024Горбатов О.С. Аналіз недоліків та шляхи модернізації привідної зірочки скребкового транспортера / Горбатов О.С., Кухар В.Ю. // «Молодь : наука та інновації» 2024 матеріали XIІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 13–15 листопада 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – Том 2. – С. 251-252..https://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/170569ТЦС складається з приводної секції 4, натяжної секції 1 та проміжних секцій 3, вздовж яких рухається ланцюг. У приводній секції знаходиться приводна зірочка на валу, під самою секцією розташований вивантажувальній патрубок. У натяжній секції на валу розташований натяжний диск, який з’єднаний з повзуном для регулювання натягу ланцюга. На проміжній секції розташований завантажувальний фланець 2. Недоліком існуючої конструкції ТЦС є конструкція приводної зірочки Існуюча привідна зірочка складається з самої зірочки та маточини. Зірочка виготовляється на сторонньому підприємстві, а маточина виточується на власному виробництві. З’єднання зірочки з маточиною виконується за допомогою зварювання Недоліки такого варіанту зірочки виникають на етапі обслуговування. Після тривалої роботи ТЦС внутрішня поверхня зубців стирається через ланцюг та потребує заміни.ukтранспортер ланцюговий скребковийскребковий конвеєрпривідна зірочкаАналіз недоліків та шляхи модернізації привідної зірочки скребкового транспортератекст::матеріали конференції::матеріали конференції::доповідь на конференції