Палєхова, Л. Л.Л. Л.Палєхова2021-11-042021-11-042012Палєхова Л. Л. Стратегічне маркетингове планування інноваційного розвитку промислового регіону / Палєхова Л. Л. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 42-44http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159317Інновації повинні стати важливим чинником розвитку промисловості та досягнення конкурентоспроможності української продукції, а промислові регіони - «точками» локалізації політики інноваційного зростання національної економіки. Тому є потреба у застосуванні нових методологічних підходів, які б сприяли імплементації постійного інноваційного контексту в стратегіях розвитку регіонів з урахуванням ринкових умов.ukстратегічне маркетингове плануваннястратегическое маркетинговое планированиеінноваційний розвитокинновационное развитиепромисловий регіонпромышленный регионінноваціїинновацииСтратегічне маркетингове планування інноваційного розвитку промислового регіонуArticle330.341.1