Єрмошкіна, О. В.О. В.Єрмошкіна2014-01-152014-01-152012Єрмошкіна О.В. Підвищення рейтингу ВНЗ на основі реалізації бренд-орієнтованої стратегії розвитку// Управління якістю підготовки кадрів з вищою освітою через удосконалення процедур ліцензування, акредитації та рейтингування: Наук.-метод. конференція, 15-16 березня 2012: Збірник тез доповідей.- 2012.- С. 129-133http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3409ukнаукова публікація НГУ 2012бренд-орієнтована стратегія розвиткуметод рейтингових оцінокрейтинг ВНЗрейтингові системинаучная публикация НГУ 2012бренд-ориентированная стратегия развитияметод рейтинговых оценокрейтинг ВУЗрейтинговые системыПідвищення рейтингу ВНЗ на основі реалізації бренд-орієнтованої стратегії розвиткуArticleЧ484(4Укр)