Гончарова, Ольга Олександрівна Ольга Олександрівна Гончарова2025-01-192025-01-192024-06Гончарова О.О. Обґрунтування управлінських рішень у сфері розширення асортименту продукції підприємства (за матеріалами ТОВ «Ювелірний Дім «СОВА») / О.О. Гончарова – Д. : НТУ «ДП», 2024. – 86 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169266Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2024. Об’єктом розроблення виступає процес розширення асортименту продукції підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка управлінських рішень у сфері розширення асортименту продукції підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: узагальнено теоретичні основи розширення асортименту продукції підприємства; проаналізовано діяльність ТОВ «Ювелірний Дім «СОВА»; досліджено стан українського ринку дорогоцінних металів та ювелірних виробів; обґрунтовано управлінські рішення щодо розширення асортименту продукції ТОВ «Ювелірний Дім «СОВА» та визначено економічну ефективність запропонованих рекомендацій.ukАСОРТИМЕНТ, АСОРТИМЕНТНА СТРАТЕГІЯ , КОНТРАКТ НА ПОСТАВКУ, РОЗШИРЕННЯ АСОРТИМЕНТУ, ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ, ФІНАНСОВІ ПОКАЗНИКИ, ЮВЕЛІРНІ ВИРОБИОбґрунтування управлінських рішень у сфері розширення асортименту продукції підприємства (за матеріалами ТОВ «Ювелірний Дім «СОВА»)Subject: Substantiation of managerial decisions in the field of expansion of company's product range (based on the materials of “SOVA Jewellery House” LLC)