Сімонов, В. Є.В. Є.СімоновБруй, Г. В.Г. В.Бруй2022-07-012022-07-012022Сімонов В. Є. Тунельна тріангуляція при будівництві метрополітену у м. Дніпро / Сімонов В. Є., Бруй Г. В. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 162-164http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160805Для забезпечення будівництва метрополітенів створюється мережа тунельної тріангуляції. В якості вихідних пунктів для тунельної тріангуляції використовуються пункти міської тріангуляції, які зручно розташовані. Перед початком проектування мереж виконується обстеження існуючих пунктів міської тріангуляції. Предметом обстеження є стан центрів пунктів, майданчиків для спостережень, наявність підходів до пунктів і видимості на суміжні пункти тріангуляції. Одночасно з рекогносцировкою тріангуляційних мереж відмічають будівлі в напрямку розвитку майбутньої мережі, що є придатними для спорудження на них нових пунктів тунельної тріангуляції. В результаті таких робіт складається план мережі та перелік будівельних робіт з обладнання нових тріангуляційних пунктів, майданчиків для спостережень і підходів до них. Особливістю даного виду робіт є те, що необхідно передбачити подальші види робіт з орієнтування підземних виробок через стволи, бо передача дирекційного кута є особливо відповідальним завданням.ukбудівництво метрополітенутунельна тріангуляціядирекційний кутGPS-спостереженняТунельна тріангуляція при будівництві метрополітену у м. ДніпроArticle