Решетілова, Тетяна БорисівнаТетяна БорисівнаРешетіловаДовгань, Сергій МихайловичСергій МихайловичДовгань2015-11-082015-11-082015-11-04978-966-350-565-7http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146748Розглянуто комплекс питань, пов’язаних з методологією і практичним інструментарієм реалізації всіх етапів маркетингового дослідження. Акцент зроблено на практичну сторону організації та проведення дослідження. Підручник призначений для студентів, які навчаються за спеціальністю 075 Маркетинг.ukМаркетингові дослідженнядослідження ринкудослідження поведінки споживачівметоди маркетингових дослідженьвибіркове дослідженнякількісні методи маркетингових дослідженьякісні методи маркетингових дослідженьпроекційні методипохибки маркетингового дослідженнярозробка анкетиМаркетингові дослідження: підручникМаркетингові дослідження: підручник : [Електронний ресурс]Learning Object339.13865.290-2