Кукуюк О.І.Вагонова О.Г.2025-06-262025-06-262025Кукуюк О.І. Комерціалізація результатів діяльності як завдання стратегії розвитку підприємницького університету / Кукуюк О.І., Вагонова О.Г. // «Наукова весна» 2025 : матеріали XV Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 26–28 березня 2025 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2025. – С. 456-457.https://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/171183З розвитком світових глобалізаційних процесів класичні моделі формування вищої освіти вже не дозволяють університетам бути успішними в умовах жорсткої ринкової конкуренції, побудованої переважно на необхідності впровадження постійно змінних потреб суспільства в інноваційних технологіях. Стратегія розвитку закладів вищої освіти, на наш погляд, повинна бути пов’язана з поєднанням викладацької, науково-дослідної й підприємницької діяльностей, здійснюючи комерціалізацію знань та результатів науково-дослідних робіт. Реалізація однієї з цілей такої стратегії дає можливість модернізувати матеріально-технічну базу закладу вищої освіти, що, в свою чергу, забезпечить якість підготовки фахівців й надання освітніх послуг. Отже, така модернізація здійснюється в процесах діяльності закладу вищої освіти за такими по суті підприємницькими напрямами як господарчий, матеріально-технічний, фінансово-економічний, інноваційний.ukкомерціалізаціястратегія розвиткузаклад вищої освітиНТУ «Дніпровська політехніка»Комерціалізація результатів діяльності як завдання стратегії розвитку підприємницького університетутекст::матеріали конференції::матеріали конференції::доповідь на конференції