Шатарьонок, Яна ДмитрівнаЯна ДмитрівнаШатарьонокДубєй, Юлія ВолодимирівнаЮлія ВолодимирівнаДубєй2023-06-222023-06-222023Шатарьонок Я. Д. Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності / Шатарьонок Яна Дмитрівна, Дубєй Юлія Володимирівна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 494-496http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163705Управління асортиментом на промислових підприємствах- це основний і один з найскладніших процесів, що протікають в комерційній діяльності, спрямований на досягнення вимог раціональності асортименту. У ньому дуже тісно взаємопов'язані такі етапи комерційної діяльності, як інформаційне забезпечення, визначення потреби в товарах, вибір партнерів для встановлення господарських зв'язків і каналів просування на ринок, встановлення господарських зв'язків між партнерами, організація оптових закупівель матеріалів і комплектуючих, організація продажу товарів, рекламно - інформаційна робота, надання послуг і управління товарними запасами.ukасортимент продукції підприємствазовнішньоекономічна діяльність підприємствауправління підприємствомУправління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльностіArticle