Андріїшина Олександра Олександрівна2022-10-152022-10-152022-01http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161647Пояснювальна записка: 74 стор., 24 рис., 15 табл., 40 джерел, 4 додатки, презентація PowerPoint. Об’єкт дослідження: роздрібна торгівля як процес. Мета роботи: визначення пріоритетних заходів розвитку роздрібної торгівлі товарами та послугами в умовах цифровізації суспільства. В роботі визначено пріоритет людського чинника в заходах забезпечення якості обслуговування клієнтів підприємств роздрібно торгівлі за умов цифровізації їх взаємодії. У першому розділі визначена сутність роздрібної торгівлі товарами як процесу, проаналізовані публікації з питання управління розвитком торгівлі. У другому розділі: визначений стан та тенденції роздрібної торгівлі товарами в Україні; проаналізована сутність процесу цифровізації суспільства та його впливу на торговельний бізнес; здійснена оцінка рівня використання інформаційно-комунікаційних технологій суб’єктами підприємницької діяльності в сфері торгівлі У третьому розділі розроблені заходів розвитку онлайн-продажів в бізнес моделі роздрібної торгівлі малої та крупної торговельних мережukРОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, ТОРГОВЕЛЬНІ ПОСЛУГИ, ЦИФРОВІЗАЦІЯ СУСПІЛЬСТВА, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯКІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЗАДОВОЛЕНІСТЬ СПОЖИВАЧРозвиток роздрібної торгівлі товарами та послугами в умовах цифровізації суспільстваOther